Verzenden & Retourneren

VERZENDBELEID

 

Verzendbeleid van Gentle Water

Bij Gentle Water  is jouw bestelling al vanaf de volgende dag in huis. Om dit mogelijk te maken gebruiken wij vaak de verzendservice van PostNL. Toch zullen we af en toe een uitzondering maken en de service van DHL, UPS of DPD inschakelen. Als jij uitsluitend door één van deze postbedrijven geholpen wilt worden, neem dan contact met ons op. Onze verzendkosten zullen automatisch worden weergegeven bij het afrekenscherm.

Wat is de verwerkingstijd van mijn bestelling?

Alle bestellingen worden op werkdagen voor 16:30 verwerkt. Zodra wij de bestelling voor je inpakken ontvang je een e-mail van ons met daarin de track & trace gegevens van jouw zending. De zending zal om 16:30 worden afgegeven aan het postorderbedrijf.

Bestellingen worden in het weekend niet ingepakt en zullen maandag pas worden verwerkt.

In zeldzame gevallen, zoals tijdens de drukke periode in december, kan het voorkomen dat een zending enkele dagen vertraging oploopt. Houd alsjeblieft rekening met deze vertraging tijdens de zending.

Als de vertraging oploopt tot meer dan twee werkdagen, neem dan contact met ons op zodat wij direct een onderzoek kunnen starten.

RETOURBELEID

Retourvoorwaarden

Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product aan te melden voor een retour zonder opgave van een rede. hierna heeft u NOGMAALS 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen. 

Aanmelden

Verpakking

  • Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
  • Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
  • Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos

Verzending

  • Lever het pakket in bij het postkantoor
  • Bewaar het verzendbewijs goed

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?

Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.

Wat krijg je terug?

Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag? 

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.

Kosten voor het retour sturen 

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

INSTRUCTIES RETOURNEREN

Instructies retourneren

 

Terugsturen

Zorg ervoor dat: 

  • De artikelen compleet zijn
  • De artikelen in originele, onbeschadigde verpakking zitten
  • Dat de kopie-factuur en retourformulier zijn bijgevoegd

Handige tips

We proberen je retour zo snel mogelijk te verwerken. Hier nog wat handige tips. 

 

  • Zorg ervoor dat je de artikelen goed inpakt zodat ze niet beschadigen tijdens transport. 
  • Om afval te besparen kan je de doos gebruiken waarin wij het product naar je hebben verstuurd. 
  • Zorg dat het adreslabel goed leesbaar is. 

Versturen

Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.

 

Afhandeling

Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover automatisch bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

 

   Plak een adreslabel zichtbaar op de doos met de gegevens die hieronder zijn opgegeven.

________________________________________________________________________

 

Afzender

 

………………………………………

 

………………………………………

 

………………………………………

 

Gentle Water BV

Afdeling retouren
Schokkerweg 38

2583 BJ Den Haag